Lensa.ro - Cum am transformat blogul intr-un  magnet de trafic și conversii

Lensa.ro - Cum am transformat blogul intr-un magnet de trafic și conversii

NOMINALIZAT
NOMINALIZAT

Lensa.ro comercializează o varietate de produse optice, inclusiv ochelari de vedere, ochelari de soare, lentile de contact și accesorii. Ochelarii de vedere sunt disponibili într-o gamă diversificată de modele și rame, adaptate pentru diferite tipuri de fizionomii și preferințe stilistice. În plus, compania oferă o gamă largă de lentile de contact, atât cu dioptrii, cât și colorate, la prețuri competitive, adesea cu până la 50% mai mici decât cele din alte magazine . De-a lungul anilor, Lensa a extins portofoliul de servicii, lansând segmente dedicate, precum Lensa Kids, unde copiii cu vârste între 5 și 14 ani beneficiază de consulturi oftalmologice gratuite, și Lensa Audiologie, care se adresează problemelor de auz. Aceste servicii sunt oferite în showroom-urile Lensa, echipate cu aparatură de ultimă generație, iar consultațiile sunt gratuite.

Cere o propunere personalizată
soluții furnizate
Obiectivele <i>Proiectului</i>

Obiectivele Proiectului

Obiectivul proiectului a fost să atragem trafic relevant și să generăm conversii prin dezvoltarea de conținut specific opticii, optimizat pentru SEO. Scopul a fost să transformăm vizitatorii în clienți, oferind informații educative și persuasive, care să răspundă nevoilor lor. De asemenea, am urmărit întărirea relevanței brandului Lensa, apropiindu-ne de publicul țintă și consolidându-ne poziția pe piața de optică, printr-un conținut adaptat și de înaltă calitate.
Cere o propunere personalizată

The Business Impact

Am produs un impact major în business prin publicarea a peste 350 de articole noi și rescrierea a 70, ceea ce a generat o creștere de 470% a traficului și o îmbunătățire de 350% a ratei de conversie YOY

Cere o propunere personalizată

350+

articole noi pe blog

70+

articole rescrise si optimizate

470%

crestere a traficului YOY

350%

crestere rata de conversie

New Process New Challenges

We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.

We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

we created a selection of regularly-updated supporting content around women’s jeans, such as The History of Dungarees and The Ultimate Denim Fit Guide. These answer common questions around the products, build topical authority and provide genuinely useful information for searchers.

Cere o propunere personalizata