
Traficul organic, atras pe cuvinte cheie relevante și cu interes comercial, este esențial pentru succesul unui magazin online pe termen lung. La DWF am ajutat deja sute de magazine online să fie mai vizibile în rezultatele organice Google prin tactici SEO special adaptate la eCommerce. Solicită o discuție cu un consultant DWF, să explorăm împreună ce putem face pentru magazinul tău online.
Cere o propunere personalizată













SEO SPECIALIZAT PENTRU MAGAZINE ONLINE? DA!
Cere o propunere personalizatăCampaniile SEO special gândite pentru site-uri de tip eCommerce sunt diferite de cele concepute pentru site-uri de prezentare servicii, site-uri de conținut editorial sau corporate.
Într-o astfel de campanie SEO ne concentrăm pe optimizarea paginilor de produse și categorii cu descrieri detaliate și cuvinte cheie relevante, îmbunătățirea structurii site-ului și a navigării (meniu, filtre), optimizarea vitezei de încărcare și respectarea standardelor de SEO tehnic. Echipa DWF are experiență în campanii SEO pentru magazine online pe toate platformele populare din România: Magento, PrestaShop, VTEX, GoMag, Content Speed, Avanticart, Shopify etc.
Dacă ai un magazin online și dorești să rămâi în acest business pe termen lung (cel puțin 3 ani), SEO este o componentă esențială în mix-ul tău de marketing.SERVICII SEO DWF PENTRU MAGAZINE ONLINE

Audit avansat Tehnic SEO pentru eCommerce
În audit, specialistul SEO DWF evaluează viteza de încărcare a paginilor, optimizarea pentru dispozitive mobile, structura URL-urilor, erorile de crawl, utilizarea datelor structurate și alte 200+ elemente tehnice. Folosim Screming Frog, Ahrefs Audit Tool și alte instrumente premium de analiză, iar auditul este adaptat în funcție de platforma de eCommerce pe care este construit site-ul tău.
Optimizarea paginilor de produse
Scopul unui magazin online este de a vinde. Paginile de produs au cea mai ridicată rată de conversie, iar optimizarea lor este esențială într-o campanie SEO de tip eCommerce. Folosim inteligența artificială pentru a analiza și interoga baze de date internaționale de coduri EAN, asigurându-ne că fiecare descriere este precisă și completă. În plus, aplicăm tone-of-voice-ul specific al brandului tău pentru a menține coerența și autenticitatea comunicării.
Optimizarea paginilor de categorii, subcategorii și filtre
Analizăm și optimizăm fiecare pagină, folosind cuvinte cheie relevante. Prin conținut clar și atrăgător, care respectă tone-of-voice-ul brandului tău, răspundem celor mai populare intenții de căutare asociate categoriilor pe care le optimizăm. Rezultatul? Îmbunătățirea clasamentului în motoarele de căutare, creșterea traficului organic și o experiență de utilizare îmbunătățită, care conduce la rate de conversie mai bune.
Reorganizare sau dezvoltare structură de categorii (meniu)
Ne asigurăm că toate categoriile sunt bine definite și ușor de găsit, folosind cuvinte cheie relevante și o organizare logică. Pentru fiecare categorie comercială principală propunem o structură clară de subcategorii și filtre sau atribute specifice, bazate pe cercetarea cuvintelor cheie și analiza competitorilor cu vizibilitate mai bună în Google.
Cercetare de cuvinte cheie și identificarea intențiilor de căutare
Serviciul include analiza detaliată a cuvintelor cheie relevante pentru produsele și serviciile tale, precum și identificarea intențiilor de căutare ale utilizatorilor pentru a crea conținut care răspunde exact nevoilor acestora. Vei afla volumele de căutări (dimensiunea pieței adresabile), sezonalitatea intereselor de căutare și care este vizibilitatea ta curentă la nivel de SEO.
Analiză domeniu de activitate și strategie SEO competitori
Vom analiza site-urile competitorilor (max. 5), cuvintele cheie pe care le targetează, strategia lor de conținut și tacticile lor de link building, pentru a înțelege ce funcționează în industria ta. Pe baza acestor informații, vom crea o strategie personalizată care să îți optimizeze site-ul pentru depășirea competiției în ranking și atragerea unui trafic relevant mai mare.
Strategie de conținut blog și plan editorial detaliat
Dezvoltăm o strategie personalizată de conținut pentru blogul tău, care aliniează obiectivele tale de business cu nevoile clienților tăi ideali. Vom analiza cuvintele cheie relevante, vom identifica subiectele de interes și vom crea un calendar editorial detaliat. Ulterior, putem redacta articolele stabilite în plan cu echipa internă de content writers DWF.
Analiză profil de linkuri și strategie link building
Serviciul include evaluarea detaliată a profilului de linkuri existent al site-ului tău pentru a identifica linkurile toxice și oportunitățile de îmbunătățire. De asemenea, vom propune o strategie de link building personalizată pentru a obține linkuri de calitate de la site-uri relevante și autoritare. Strategia va include lista de domenii, planul editorial precum și mix-ul de landing pages și anchor-texte.
Optimizare pentru căutări locale, la magazinele cu puncte fizice de vânzare
Brandul tău vinde și printr-o rețea de magazine fizice? În acest caz, recomandăm ca strategia de optimizare să includă și o componentă de Local SEO, pentru creșterea vizibilității în Google Maps și căutările Google localizate. Pentru detalii, metodologie, instrumente și KPIs specifici explorează serviciile extinse DWF de Local SEO.
Raportare SEO avansată pentru magazine online
Înțelegem care sunt cei mai importanți KPI pentru magazinul tău online, apoi setăm corect sistemele necesare pentru monitorizarea și analiza detaliată a acestora. Un specialist DWF va genera și îți va trimite periodic rapoarte personalizate periodice despre traficul organic, pozițiile site-ului tău în rezultatele Google, comportamentul utilizatorilor, rata de conversie, evoluția vânzărilor etc.
Cursuri SEO eCommerce pentru echipe interne
Organizăm cursuri de SEO personalizate pentru echipe interne. Sesiunile de training sunt suținute de specialiști SEO seniori și includ explicații și exemple pentru cercetarea cuvintelor cheie, optimizarea conținutului, link building și analiză SEO. Adaptăm programele de training la domeniul tău de activitate și la activitățile echipei tale.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.
METODOLOGIA DWF ÎN CAMPANII SEO PENTRU ECOMMERCE web
Cum facem SEO pentru magazine online? Totul începe de la discuția inițială, de cunoaștere. Pregătim cu atenție această conversație, pentru a ne asigura că vom afla din ea în mod clar și complet ce este important pentru tine, care sunt obiectivele tale de business, categoriile de produse pe care ai cel mai mare interes și care este strategia ta comercială. De asemenea, dorim să aflăm de la tine de cât timp activezi în domeniul tău și ce ai învățat despre clienții tăi în acest timp: ce-și doresc, ce este important pentru ei, cu ce probleme se confruntă cel mai des și ce neclarități au. Punem multe întrebări de business și ne așteptăm la răspunsuri sincere, chiar că ele sunt uneori "nu știu".
Un specialist SEO Senior, care au lucrat în campanii SEO pentru zeci sau chiar sute de proiecte de eCommerce, va studia magazinul tău online și va identifica blocajele tehnice, care nu-i permită să fie indexat corect în Google. Un alt coleg, specialist în strategie de conținut, va analiza cu ajutorul sistemelor DWF toate articolele deja publicate pe blogul tău (dacă există), precum și pe blogurile principalilor tăi competitori. Cu ajutorul inteligenței artificiale și a propriei sale experiențe, va găsi oportunități de conținut relevant, pe baza cărora va creiona planul de conținut. În acelați timp, specialistul nostru de Off Page SEO va evalua profilul de linkuri al site-ului tău și va alege din baza de date DWF acele site-uri care se potrivesc cel mai bine pentru strategia de link building.
Setul de livrabile pe care le primești în primele 3 luni de colaborare în campania SEO pentru eCommerce DWF include: cercetare detaliată de cuvinte cheie; audit avansat tehnic SEO cu recomandări detaliate de rezolvare a problemelor de indexare; analiză de conținut și plan editorial pentru creșterea relevanței; strategie de link building și planul de execuție; rapoarte lunare de performanță campanie SEO; desfășurător activități realizate; acces în CRM-ul DWF pentru vizualizare progresc campanie în timp real etc.