Dorești să faci modificări majore de structură în site, să modifici platforma pe care este construit sau chiar să-l transferi pe o adresă web nouă? Dacă o astfel de intervenție nu respectă procedurile SEO specifice, poți pierde o mare parte din traficul și vânzările pe care le ai acum din SEO. Specialiștii SEO DWF te pot ajuta să eviți asta, prin experiența acumulată în zeci de astfel de proiecte, începând din anul 2013.
Cere o propunere personalizată













CE S-AR ÎNTÂMPLA DACĂ TRAFICUL TĂU AR SCĂDEA LA JUMĂTATE?
Cere o propunere personalizată
O scădere bruscă și pe termen lung a acestui trafic, cauzată de implementarea incorectă sau incompletă a proceselor SEO în timpul unei migrări, ar conduce la o reducere semnificativă a vânzărilor. Impactul ar fi unul direct nu doar în cifra de afaceri, ci și în rata de profit a afacerii, pentru că vânzările din SEO au de obicei asociat un cost de achiziție client mult mai mic față de vânzările din Paid Media.
Pierderea pozițiilor în rezultatele Google pe căutări relevante duce nu doar la scăderea vânzărilor ci și la diminuarea recunoașterii brandului de către publicul țintă. Pe termen lung, acest lucru este corelat cu scăderea ratelor de conversie și creșterea costurilor de promovare plătită.
Echipa DWF este pregătită să treci cu bine peste o migrare și ca noul tău site să fie mai bine indexat de Google.
ETAPELE PRINCIPALE ÎN PROIECTELE DWF DE ASISTENȚĂ SEO LA MIGRARE

Consultanță SEO pentru alegerea noii platforme
Te ajutăm să alegi platforma care se potrivește cel mai bine afacerii tale și cerințelor SEO. Specialiștii DWF au lucrat în proiecte SEO cu platforme personalizate și cu sisteme de tip CMS (Wordpress, Magento, PrestaShop, Shopify, Gomag, Avanticart, ContentSpeed, While1, etc.) și te pot asista în proces, astfel încât să iei cea mai bună decizie. De asemenea, putem facilita discuții cu parteneri DWF specializați pe aceste platforme, pentru o evaluare mai detaliată.
Audit SEO pre-migrare și recomandări detaliate
Folosim instrumente precum Screaming Frog și Ahrefs Website Audit, care ne permită să indexăm ambele versiuni de website (cel existent în prezent și cel nou) și să facem comparații relevante la nivel de SEO. Astfel, identificăm blocajele de crawling și indexare din noul site, care l-am împiedica să performeze bine în Google după lansare. Documentăm toate problemele de SEO identificate pentru echipa de implementare și verificăm dacă totul este corect înainte de go-live.
Realizarea listei de redirecționări 301 la nivel de URLs
80% din succesul unui proiect de migrare SEO ține de realizara și implementarea corectă a listei de redirecționări. Abordarea DWF implică extragerea datelor de trafic și ranking din Google Search Console, precum și a datelor despre profilul de backlinks, din ahrefs. Cumulate, aceste informații ne ajută să prioritizăm paginile și să eficientizăm întregul proces. De exemplu, am avut situații în care am păstrat 90% din traficul SEO doar prin redirect 301 la 10% din pagini.
Tracking SEO dedicat perioadei de migrare
Înainte de migrare, realizăm o cercetare de cuvine cheie și o analiză a datelor din Google Search Console. Aceste informații relevă scorul curent de viizbilitate SEO, pozițiile în rezultate și traficul atras de site pe principalele intenții de căutare. Cu instrument specializate de monitorizare SEO, urmărim dacă la migrare se mnețin acești indicatori de performanță în valorile estimate. În caz contrar, vedem rapid unde este nevoie să intervenim.
Analiză SEO post-migrare și strategie de creștere
La cel puțin 3-4 săptămâni după lansarea noului site, putem realiza un audit post-migrare, pentru identificarea oportunităților de creștere pe termen lung. Dacă în procesul de lansare al noului site nu s-au putut realiza toate implementările SEO necesare, în această etapă facem o reprioritizare a lor, ținând cont în primul rând de impactul negativ existent.
Diagnoză migrare SEO deja realizată
Ai realizat deja o migrare de website, în urma căreia au scăzut vizibilitatea SEO și traficul organic, iar pozițiile pe cuvinte cheie importante s-au degradat? Te putem ajuta cu o diagnoză a procesului realizat și un audit SEO specializat. Vom identifica redirecționările incorect implementate, diferențele de arhitectură internă a site-ului, variația la nivelul metricilor de performanță și multe altele. La final, primiți indicații concrete pentru remedierea acestor probleme.
Audit Tehnic SEO DWF pentru magazine online
Auditul include o evaluare complexă și completă a magazinului tău online, analizând structura URL-urilor, viteza de încărcare, indexabilitatea și accesibilitatea. Utilizăm instrumente avansate precum Screaming Frog, Ahrefs Audit și Google Search Console pentru a identifica și corecta problemele tehnice de SEO ale site-ului tău. La final, evidențiem și prioritizăm acțiunile de SEO tehnic cu cel mai mare impact pentru creșterea vizibilității în motoarele de căutare.
Audit Tehnic SEO DWF pentru site-uri de tip Lead Gen
Metodologia de auditare este adaptată în mod special pentru site-uri de tip Lead Gen și de prezentare. Analizăm structura URL-urilor, arhitectura de landing pages, viteza de încărcare, structura de sitemaps, indexabilitatea etc.. Identificăm și corectăm problemele tehnice, prioritizând acțiunile SEO cu cel mai mare impact pentru o vizibilitate îmbunătățită în motoarele de căutare și creșterea conversiilor.
Audit avansat probleme crawling SEO și indexare
Analizăm structura site-ului tău cu instrumente speciale de auditare SEO pentru a detecta probleme precum erori 404, pagini blocate de fișierul robots.txt, redirecționări incorecte, probleme canonical tag, situații de canibalizare landing pages și utilizare ineficientă crawl budget. Acțiunile noastre asigură o indexare corectă și eficientă a site-ului, îmbunătățind vizibilitatea și performanța în motoarele de căutare.
Configurare Google Search Console
Configurare Google Search Console este în prezent cel mai important instrument de SEO, din care un site poate obține informații esențiale despre vizibilitatea sa în Google, problemele sale tehnice de SEO și multe altele. Serviciul DWF include setarea și optimizarea contului tău de GSC. De asemenea, vom face conexțiunea între acesta și contul tău de Google Analytics 4, pentru ca daele să poată fi corelate și analizate mult mai eficient.
Audit on-Page SEO și structură website
Auditul DWF de on-page SEO și structură website include analiza și optimizarea elementelor interne ale site-ului, cum ar fi titlurile și meta descrierile, utilizarea corectă a header tags (H1, H2 etc.), structura URL-urilor, calitatea și relevanța conținutului, și optimizarea imaginilor. De asemenea, evaluăm și îmbunătățim navigarea și structura internă a link-urilor, pentru o indexare mai eficientă în Google și o experiență mai bună pentru utilizatori.
Audit off-page SEO (link profile)
Profilul de backlinks reprezintă un indicator puternic de autoritate pentru Google, la evaluarea unui site. În auditul DWF de off-page SEO analizăm backlink-urile către site-ul tău, evaluăm calitatea și relevanța acestor linkuri, identificăm link-urile toxice sau spammy, propunem conținut pentru fișierul Google disavow și verificăm distribuției ancorelor. Utilizăm baza de date Ahrefs pentru o imagine clară a profilului tău de link-uri. Auditul conține și analiza de outbound links în care identificăm domeniile web de calitate inferioară către care face trimitere site-ul tău.
Audit tehnic SEO la nivel de conținut blog
Serviciul DWF de auditare tehnic SEO la nivel de conținut blog include analiza structurii articolelor, utilizarea corectă a header tags (H1, H2 etc.), optimizarea imaginilor, verificarea meta tag-urilor și identificarea problemelor de conținut duplicat sau thin content. De asemenea, evaluăm legăturile interne și external links pentru a asigura o structură coerentă și eficientă. Beneficiul acestui audit este creșterea vizibilității articolelor tale în motoarele de căutare, îmbunătățirea traficului organic și creșterea autorității blogului tău.
Audit tehnic SEO website multi-limbă
Dorești clienți din mai multe țări diferite, dar site-ul tău nu este bine indexat? Alege audit Tehnic SEO pentru site-uri multi-limbă și/sau multi-geografie de la DWF. Această analiză include verificarea implementării corecte a tag-urilor hreflang, optimizarea structurii URL-urilor pentru diferite limbi și regiuni, și asigurarea că redirecționările și canonicals sunt setate corect. Folosim SimilarWeb PRO și Ahrefs ca principale instrumente de analiză, alături de tool-uri locale, în funcție de țările vizate.
Audit viteză și Google Core Web Vitals
Maximizează performanța site-ului tău cu auditul avansat de viteză și Google Core Web Vitals realizat de specialiștii SEO de la DWF. Evaluăm în detaliu timpul de încărcare, interactivitatea și stabilitatea vizuală folosind Google PageSpeed Insights și Lighthouse. Identificăm și corectăm problemele LCP, FID și CLS, asigurând o experiență excelentă pentru utilizatori. Rezultatul? Clasamente mai bune în motoarele de căutare, o rată de respingere redusă și utilizatori mulțumiți care vor reveni pe site-ul tău.
Audit date structurate (Schema.org)
Cu un audit de date structurate (Schema.org), ne asigurăm că site-ul tău folosește corect marcajele Schema pentru ca Google să înțeleagă conținutul. În cazul unui site de ecommerce, asta înseamnă date structurate pentru produse, recenzii, prețuri și disponibilitate. Folosim Google Structured Data Testing Tool și Schema Markup Validator pentru a verifica implementarea. Beneficiul este că vei obține rich snippets în rezultatele de căutare, ceea ce poate atrage mai multe clicuri și crește vizibilitatea.
Audit scădere majoră de trafic organic
Analizăm în detaliu cauzele posibile, cum ar fi penalizările Google, problemele tehnice ale site-ului, sezonalitatea sau acțiunile competitorilor. Folosim Google Search Console, Screaming Frog și Ahrefs pentru a identifica problema. După ce găsim sursa scăderii de trafic, vom propune soluțiile și strategia de acțiuni pentru recuperarea și creșterea vizibilității SEO.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.
DE CÂTE TIPURI SUNT PROIECTELE DE MIGRARE SEO?
Distingem 3 tipuri principale de migrare, în ordinea complexității și provocărilor / riscurilor din punct de vedere SEO.
Cel mai simplu caz este schimbarea site-ului doar la nivel de design (structura de pagini și platforma rămân aceleași). În această situație, analiza DWF se concentrează pe comparații de tip ”înainte și după” pe fiecare tip de pagină, pentru a măsura impactul noului design în performanța site-ului, pe criteriile de SEO. De exemplu, comparăm pagina de produs curentă cu cea pe noul design pentru a identifica diferențele de dimensiune, arhitectură cod HTML, headlines, elemente de conținut diferite, timp de încărcare și altele.
Mai complex este cazut când noua versiune de site include și o modificare la nivel de arhitectură pagini. Cel mai frecvent, această situație apare la schimbarea meniului: categorii, subcategorii, filtre etc. În astfel de cazuri pot apărea scăderi mari de SEO dacă redirecționările nu sunt realizate corect, noile pagini cu au canonical tag definit conform recomandărilor Google și dacă meta tags nu sunt relevante.
Cele mai complexe proiecte de migrare SEO apar atunci când se face modificarea platformei, lucru care atrage de obicei cu sine actualizări la nivel de design și de structură. De exemplu, un magazin online poate migra de pe Wordpress și WooCommerce pe Prestashop, de pe GoMag pe Magento etc. De asemenea, cu cât site-ul este mai vechi și mai dezvoltat (structură amplă de pagini, număr foarte mare de produse, articole de blog etc.), cu atât riscul de scăderi SEO la migrare crește.
Completează acum formularul de contact și beneficiezi de un evalaure gratuită a proiectului tău de migrare, din partea unui specialist SEO DWF.