
Specialiștii SEO de la DWF te vor ajuta să descoperi blocajele tehnice care nu-i permit site-ului tău să fie mai vizibil în rezultatele Google. Atât manual cât și prin instrumente SEO specializate de auditare, verificăm 250+ elemente tehnice de SEO în fiecare audit. Identificăm problemele, le prioritizăm și formuăm indicații clare pentru corectarea lor.
Cere o propunere personalizată













UN SET COMPLET DE ANALIZE SEO PENTRU SITE-UL TĂU. CA LA DOCTOR.
Cere o propunere personalizatăLa fel cum analizele medicale îți oferă o imagine clară asupra stării tale de sănătate și identifică eventuale probleme, auditul SEO de la DWF examinează în detaliu site-ul tău, pentru a evalua performanța acestuia în motoarele de căutare.
În procesul de audit SEO, analizăm structura tehnică a site-ului tău, viteza lui de încărcare, calitatea conținutului, utilizarea cuvintelor cheie, profilul de backlink-uri și multe altele. Aceste componente sunt similare cu analizele de sânge sau evaluarea funcțiilor vitale într-un examen medical. Ambele procese urmăresc să identifice problemele ascunse și să ofere recomandări pentru îmbunătățirea situației.
La finalul unui audit SEO, la fel ca după un set de analize medicale, oferim un raport detaliat cu diagnosticul și planul de acțiune pentru optimizarea site-ului. Aceste recomandări sunt esențiale pentru a asigura o „sănătate” digitală optimă, îmbunătățind vizibilitatea în motoarele de căutare și maximizând traficul organic. Specialiștii noștri SEO, asemenea medicilor, folosesc instrumente specializate, experiența și cunoștințele lor pentru a îmbunătăți performanța generală și a preveni problemele viitoare.CE CONȚINE UN AUDIT SEO DWF?

Audit Tehnic SEO DWF pentru magazine online
Auditul include o evaluare complexă și completă a magazinului tău online, analizând structura URL-urilor, viteza de încărcare, indexabilitatea și accesibilitatea. Utilizăm instrumente avansate precum Screaming Frog, Ahrefs Audit și Google Search Console pentru a identifica și corecta problemele tehnice de SEO ale site-ului tău. La final, evidențiem și prioritizăm acțiunile de SEO tehnic cu cel mai mare impact pentru creșterea vizibilității în motoarele de căutare.
Audit Tehnic SEO DWF pentru site-uri de tip Lead Gen
Metodologia de auditare este adaptată în mod special pentru site-uri de tip Lead Gen și de prezentare. Analizăm structura URL-urilor, arhitectura de landing pages, viteza de încărcare, structura de sitemaps, indexabilitatea etc.. Identificăm și corectăm problemele tehnice, prioritizând acțiunile SEO cu cel mai mare impact pentru o vizibilitate îmbunătățită în motoarele de căutare și creșterea conversiilor.
Audit avansat probleme crawling SEO și indexare
Analizăm structura site-ului tău cu instrumente speciale de auditare SEO pentru a detecta probleme precum erori 404, pagini blocate de fișierul robots.txt, redirecționări incorecte, probleme canonical tag, situații de canibalizare landing pages și utilizare ineficientă crawl budget. Acțiunile noastre asigură o indexare corectă și eficientă a site-ului, îmbunătățind vizibilitatea și performanța în motoarele de căutare.
Configurare Google Search Console
Configurare Google Search Console este în prezent cel mai important instrument de SEO, din care un site poate obține informații esențiale despre vizibilitatea sa în Google, problemele sale tehnice de SEO și multe altele. Serviciul DWF include setarea și optimizarea contului tău de GSC. De asemenea, vom face conexțiunea între acesta și contul tău de Google Analytics 4, pentru ca daele să poată fi corelate și analizate mult mai eficient.
Audit on-Page SEO și structură website
Auditul DWF de on-page SEO și structură website include analiza și optimizarea elementelor interne ale site-ului, cum ar fi titlurile și meta descrierile, utilizarea corectă a header tags (H1, H2 etc.), structura URL-urilor, calitatea și relevanța conținutului, și optimizarea imaginilor. De asemenea, evaluăm și îmbunătățim navigarea și structura internă a link-urilor, pentru o indexare mai eficientă în Google și o experiență mai bună pentru utilizatori.
Audit off-page SEO (link profile)
Profilul de backlinks reprezintă un indicator puternic de autoritate pentru Google, la evaluarea unui site. În auditul DWF de off-page SEO analizăm backlink-urile către site-ul tău, evaluăm calitatea și relevanța acestor linkuri, identificăm link-urile toxice sau spammy, propunem conținut pentru fișierul Google disavow și verificăm distribuției ancorelor. Utilizăm baza de date Ahrefs pentru o imagine clară a profilului tău de link-uri. Auditul conține și analiza de outbound links în care identificăm domeniile web de calitate inferioară către care face trimitere site-ul tău.
Audit tehnic SEO la nivel de conținut blog
Serviciul DWF de auditare tehnic SEO la nivel de conținut blog include analiza structurii articolelor, utilizarea corectă a header tags (H1, H2 etc.), optimizarea imaginilor, verificarea meta tag-urilor și identificarea problemelor de conținut duplicat sau thin content. De asemenea, evaluăm legăturile interne și external links pentru a asigura o structură coerentă și eficientă. Beneficiul acestui audit este creșterea vizibilității articolelor tale în motoarele de căutare, îmbunătățirea traficului organic și creșterea autorității blogului tău.
Audit tehnic SEO website multi-limbă
Dorești clienți din mai multe țări diferite, dar site-ul tău nu este bine indexat? Alege audit Tehnic SEO pentru site-uri multi-limbă și/sau multi-geografie de la DWF. Această analiză include verificarea implementării corecte a tag-urilor hreflang, optimizarea structurii URL-urilor pentru diferite limbi și regiuni, și asigurarea că redirecționările și canonicals sunt setate corect. Folosim SimilarWeb PRO și Ahrefs ca principale instrumente de analiză, alături de tool-uri locale, în funcție de țările vizate.
Audit viteză și Google Core Web Vitals
Maximizează performanța site-ului tău cu auditul avansat de viteză și Google Core Web Vitals realizat de specialiștii SEO de la DWF. Evaluăm în detaliu timpul de încărcare, interactivitatea și stabilitatea vizuală folosind Google PageSpeed Insights și Lighthouse. Identificăm și corectăm problemele LCP, FID și CLS, asigurând o experiență excelentă pentru utilizatori. Rezultatul? Clasamente mai bune în motoarele de căutare, o rată de respingere redusă și utilizatori mulțumiți care vor reveni pe site-ul tău.
Audit date structurate (Schema.org)
Cu un audit de date structurate (Schema.org), ne asigurăm că site-ul tău folosește corect marcajele Schema pentru ca Google să înțeleagă conținutul. În cazul unui site de ecommerce, asta înseamnă date structurate pentru produse, recenzii, prețuri și disponibilitate. Folosim Google Structured Data Testing Tool și Schema Markup Validator pentru a verifica implementarea. Beneficiul este că vei obține rich snippets în rezultatele de căutare, ceea ce poate atrage mai multe clicuri și crește vizibilitatea.
Audit scădere majoră de trafic organic
Analizăm în detaliu cauzele posibile, cum ar fi penalizările Google, problemele tehnice ale site-ului, sezonalitatea sau acțiunile competitorilor. Folosim Google Search Console, Screaming Frog și Ahrefs pentru a identifica problema. După ce găsim sursa scăderii de trafic, vom propune soluțiile și strategia de acțiuni pentru recuperarea și creșterea vizibilității SEO.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.
SITE-UL TĂU ESTE CORECT INDEXAT DE GOOGLE?
Adaugi produse noi pe site, publici constant articole de blog, obții backlinks relevante din alte site-uri... și cu toate astea, traficul organc al site-ului tău nu crește? Cel mai probabil, există blocaje de ordin tehnic, care împiedică site-ul să fie corect și complet indexat de Google. În astfel de situații, investițiile în SEO nu produc efectul optim, iar afacerea ta bate pasul pe loc.
La DWF, înțelegem că succesul în SEO începe cu o fundație tehnică solidă. De aceea, oferim un serviciu de audit tehnic SEO cuprinzător, bazat pe experiența echipei noastre și conceput să identifice și să remedieze aceste probleme. Verificăm structura site-ului, viteza de încărcare, erorile de crawling și indexare, precum și implementarea corectă a tag-urilor hreflang pentru site-urile multi-limbă. Utilizăm instrumente avansate precum Google Search Console, Screaming Frog și Ahrefs Audit pentru a evalua toate aspectele tehnice ale site-ului tău.
Indiferent de CMS-ul sau platforma de eCommerce pe care este construit site-ul tău - WordPress, Magento, Shopify, Gomag etc. - avem expertiza necesară pentru a analiza și optimiza specificațiile tehnice ale fiecărei platforme. După identificarea problemelor, prioritizăm acțiunile necesare pentru a asigura o indexare corectă și completă a site-ului de către Google. Astfel, toate eforturile tale de SEO vor avea efectul maxim, crescând traficul organic și îmbunătățind vizibilitatea online a afacerii tale.
Foarte important: nu te lăsăm singur după audit! Echipa noastră este pregătită să ofere asistență și îndrumări în implementarea recomandărilor, iar ulterior va verifica dacă recomandările tehnice au fost implementate corect de echipa ta de programare.