Prin serviciile DWF de Local SEO te ajutăm să crești vizibilitatea brandului tău pe Google Maps și Google Local Pack. Acest tip de campanii este perfect pentru farmacii, bănci, rețete le restaurante sau cafenele, magazine cu mai multe locații etc.. Optimizăm Google Business Profile pentru fiecare locație a brandului tău și atragem mai mulți clienți în locațiile tale fizice.
Cere o propunere personalizată













BENEFICIILE LOCAL SEO PENTRU AFACEREA TA
Cere o propunere personalizatăPromovarea localizată este soluția ideală pentru brandurile care doresc să atragă clienți din proximitate, în locațiile fizice ale brandului lor. O astfel de strategie este esențială în contextul utilizării extinse a telefoanelor mobile pentru căutări rapide și precise pe Google Maps. Promovarea localizată se poate face eficient prin Local SEO, în combinație cu targetări geografice precise pe campaniile de Ads.
De exemplu, o farmacie își poate crește vizibilitatea online atunci când oamenii caută "farmacie deschisă acum" sau "farmacie în apropiere", prin Local SEO. Optimizarea Google Business Profile pentru fiecare locație a brandului cu informații actualizate despre orar, servicii și alte date utile poate atrage clienți care au nevoie urgentă de medicamente și produse farmaceutice.
Un lanț de restaurante poate atrage clienții care caută "restaurant de familie", "restaurant romantic" sau "restaurant cu specific italian în apropiere". De asemenea, strategia poate viza optimizarea pe căutări în limba engleză, astfel încât locațiile să fie cât mai vizibile pentru turiștii străini.
Indiferent de tipul de business sau de numărul de locații, recenziile pozitive postate în Google Maps au un efect pozitiv dovedit asupra ratei de conversie.
CE FACEM PENTRU TINE ÎNTR-O CAMPANIE DE LOCAL SEO?

Adăugare locații multiple brand în Google Maps
Te ajutăm să adaugi și să validezi toate locațiile afacerii tale, asigurându-ne că informațiile sunt corecte și complete. Abordarea DWF nu implică realizarea unei confirmări manuale pentru fiecare locație în parte, cu obținem o aprobare specială de la Google pentru validarea tuturor locațiilor tale pe Maps, curente și viitoare. Astfel, vei putea adăuga ușor alte locații, fără să confirmi de fiecare dată proprietatea asupra lor.
Audit vizibilitate locații brand în Google Maps
Analizăm în detaliu cum apar locațiile tale pe Google Maps și aflăm ce probleme există: locații care nu se regăsesc pe Maps, sunt duplicate sau la care nu ai acces. Ulterior, verificăm poziționarea lor în căutările locale, corectitudinea informațiilor și modul în care sunt gestionate recenziile. Îți oferim rapoarte clare și recomandări practice pentru a-ți îmbunătăți vizibilitatea și prin care să atragi mai mulți clienți locali.
Realizare și execuție plan editorial pentru Google Business Profile
Serviciul de include crearea unui plan de postări pentru promovarea noutăților din magazine, promoții, campanii și alte anunțuri de interes. Folosim instrumente specialde Local SEO și acces la Google Local API pentru a programa postările și a le publica simultan pe paginile mai multor locații. Rezultă o vizibilitate crescută pentru brandul tău, într-o zonă în care majoritatea competitorilor nu sunt încă activi.
Upload imagini geolocalizate pe Google Business Profile
Adăugăm imagini noi și atractive care reflectă exact locațiile tale, îmbunătățind astfel vizibilitatea și atractivitatea afacerii tale. Fiecare imagine este geolocalizată pentru un plus de relevanță și creșterea vizibilității brandului tău în rezultatele locale Google. Specialiștii DWF folosesc instrumente specializate și Google Maps API pentru upload și gestiunea imaginilor.
Raportare avansata Local SEO
Pentru fiecare locație fizică a brandului tău, extragem lunar datele despre vizibilitate în Google Local Pack și pe Google Maps, numărul de vizite pe site, apeluri telefonice, clicks pentru calcularea traseului prin GPS până la locație și multe altele. Specialiștii DWF de local SEO completează aceste date cu analize despre vizibilitatea competitorilor, pentru o imagine de coerentă, din care se pot extrage decizii de business concrete.
Management recenzii în Google Maps
Clienții tăi postează comentarii pe profilurile locațiilor tale de Google Maps și nu ai timpul necesar pentru a le răspunde? Edipa DWF te poate ajuta să gestionezi toate recenziile afacerii tale. Răspundem rapid și profesional la feedback-ul clienților, monitorizăm constant recenziile și escaladăm problemele raportate. De asemenea, putem seta împreună contexte prin care să încurajăm clienții să lase recenzii.
Conținut relevant pentru backlinks locale
Dezvoltăm articole și materiale optimizate care atrag backlink-uri locale de calitate, concentrându-ne pe subiecte relevante pentru piața ta. Folosim instrumente SEO avansate de cercetare și strategii eficiente de link building pentru a îmbunătăți autoritatea locală. Astfel, atragem trafic organic suplimentar pe site-ul tău. Acțiunile sunt realizate de specialiști SEO din echipa DWF, cu vastă experiență în acest tip de campanii.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.
CARE ESTE PROCESUL DWF PENTRU LOCAL SEO?
Din 2019 până acum, am optimizat peste 10,000 de locații în Google Maps pentru branduri din România, inclusiv bănci, farmacii, supermarketuri, stații de carburant și restaurante. Pentru tehnologia necesară și accesele Google API, colaborăm cu un partener din SUA, care ne facilitează realizarea unor operațiuni avansate de management și optimizare a locațiilor pe hărțile Google.
Care este procesul DWF pentru campaniile de Local SEO? Începem cu o analiză inițială detaliată pentru a evalua prezența online a afacerii tale și a identifica oportunitățile și provocările. De exemplu, putem să descoperim locații care sunt adăugate de mai multe ori pe Google Maps (duplicate), sau locații care se află în proprietatea altor utilizatori și la gestionarea cărora nu avem acces. Următorul pas este cercetarea cuvintelor cheie locale, esențiale pentru atragerea clienților din proximitate. Pentru identificarea acestora folosim opțiuni speciale din instrumentele de keyword research, astfel încât să vedem acele expresii pentru care Google consideră că intenția de căutare este una localizată.
În continuare, optimizăm profilul Google My Business (sau Google Business Profile, cu a fost redenumit recent de Google), asigurându-ne că toate informațiile sunt actualizate și corecte. De multe ori, brandurile cu care începem campanii de Local SEO nu au toate locațiile adăugate în sistem și vizibile pe hărțile Google. În acest caz, ne ocupă întâi de listarea completă a acestora, lucru care poate să fie în sine o provocare deosebită. De exemplu, am avut proiecte unde a fost nevoie să listăm pe Google Maps peste 500 de locații, înainte să ne apucăm de optimizarea efectivă.
Alte acțiuni specifice în campaniile DWF de Local SEO: creăm și gestionăm citările locale în directoare relevante și obținem backlink-uri de calitate; gestionăm recenziile online, încurajând feedback-ul pozitiv și răspunzând profesionist la recenziile negative pentru a îmbunătăți reputația online; optimizăm conținutul localizat, creând și adaptând articolele pentru a fi relevante pentru publicul tău țintă etc..
În final, punem un accent deosebit pe monitorizăm performanțele campaniei prin rapoarte detaliate care includ pozițiile în căutările locale, volumul de trafic și conversiile, ajustând strategia în funcție de rezultate.