
Google 'vede' când brandul tău este menționat în presă ori pe alte site-uri și când apar trimiteri (backlinks) către paginile site-ului tău în contexte relevante. Aceste semnale cresc autoritatea site-ului tău și contribuie la un ranking mai bun al acestuia pe cuvintele cheie relevante. Specialiștii SEO Off-Page DWF te vor ajuta să dezvolți în mod organic profilul de linkuri ai site-ului tău și să atragi mai mult trafic.
Cere o propunere personalizată













LA CE MĂ AJUTĂ OFF-PAGE SEO ȘI UN PROFIL DE LINKURI SĂNĂTOS?
Cere o propunere personalizatăInformație similară sau produse asemănătoare se regăsesc, de obicei, pe mai multe site-uri. În acest context, autoritatea site-ului tău este cheia pentru a atrage trafic organic de calitate și a crește vânzările online din SEO. Serviciul nostru de Link Building este special conceput pentru a-ți crește autoritatea online prin crearea de legături strategice și relevante cu site-uri de renume.
Ne concentrăm pe obținerea de backlink-uri de calitate, care nu doar că îți îmbunătățesc poziția în motoarele de căutare, dar și îți consolidează reputația în ochii clienților potențiali. Folosim cele mai performante instrumente de analiză SEO off-page (Ahrefs.com și SimilarWeb PRO) pentru a identifica oportunitățile de optimizare și a creiona strategia de link building. Modelăm cu atenție structura de ancore (anchor-text) și alegem în baza unui algoritm proprietar DWF cele mai potrivite landing pages din site-ul tău pentru campanie.
Printr-o abordare personalizată și etică, asigurăm că fiecare link construit contribuie la creșterea vizibilității și credibilității afacerii tale. Alege să colaborezi cu specialiștii DWF în link building și să transformi autoritatea online în succes pe termen lung.SERVICII DWF OFF PAGE SEO ȘI LINK-BUILDING

Audit și Strategie Link Building
Evaluăm calitatea și relevanța link-urilor existente către site-ul tău, folosind instrumente avansate precum Ahrefs și Google Search Console. În audit, verificăm profilul de ancore, distribuția backlinks pe landing pages și TLD-uri pentru a identifica oportunitățile neexploatate și riscurile potențiale. De asemenea, analizăm strategiile de link building ale celor mai importanți 3-5 competitori. Pe baza acestor informații, creăm o strategie personalizată, axată pe obținerea de backlink-uri de înaltă calitate care să sporească autoritatea și vizibilitatea site-ului tău.
Link Pruning (curățare profil de linkuri)
Serviciul se concentrează pe curățarea profilului de linkuri pentru a elimina backlink-urile de calitate scăzută sau dăunătoare, acumulate în timp. Cu ajutorul Ahrefs, SEMrush și Google Search Console, analizăm în detaliu fiecare link către site-ul tău. Identificăm linkurile toxice și le raportăm prin Google Disavow Tool, pentru a proteja și îmbunătăți autoritatea site-ului tău. Procesul include monitorizarea continuă și raportarea regulată pentru a ne asigura că profilul tău de linkuri rămâne sănătos și relevant.
Native Advertising (RO)
Linkurile pe care le obținem prin acest tip de campanie sunt integrate organic (nativ) în contexte relevante, adică în articole scrise în mod special pentru o publicație. Fiecare text este unic și adaptat ca stil în funcție de materialele postate în mod curent de respectivul site. Trimiterile (backlinks) către site-ul tău sunt integrate natural în paragrafele relevante. Totul este gestionat prin strategia de Link Building, construită de specialistul DWF în funcție de obiectivul tău de business.
International Link Building
Ajutăm site-ul tău să câștige autoritate și relevanță pe piețele internaționale, prin link building. Echipa noastră poate livra campanii de Off Page SEO în peste 30 de țări, folosind native advertising și digital PR pentru a obține linkuri de calitate de la site-uri relevante. Vom utiliza datele din Ahrefs și Google Search Console pentru a alege cele mai eficiente anchor text-uri și pentru a monitoriza performanța campaniilor. Asta înseamnă mai multă vizibilitate în motoarele de căutare internaționale, trafic mai calificat și o reputație online îmbunătățită.
Brocken Backlinks Recovery
În timp, pe diferite site-uri pot rămâne backlinks active către pagini care acum nu mai există pe site-ul tău. Tratate corect, acestea și-ar aduce un plus de autoritate și ar contribui la o creștere de viizbilitate SEO. La DWF utilizăm instrumente avansate precum Ahrefs, SEMrush și Google Search Console pentru a efectua o analiză detaliată a profilului tău de backlink-uri. Identificăm link-urile nefuncționale și le remediem prin implementarea redirecționărilor 301 către pagini relevante. Acest proces metodic asigură o îmbunătățire de autoritate, fără costurile unei campanii de link building.
Local Link Building
Prin colaborări strategice cu ziarele locale din România, obținem backlink-uri valoroase care îți amplifică vizibilitatea online. Creăm conținut relevant și captivant, special conceput pentru a atrage atenția publicului local și a editorilor. Aceasta nu doar că îți îmbunătățește SEO-ul, dar îți consolidează și autoritatea locală, transformând traficul local în clienți fideli. Abordarea poate reprezinta un diferențiator major față de competitori.
Optimizarea structurii interne de linkuri
Serviciul se concentrează pe îmbunătățirea SEO și a navigabilității site-ului tău printr-o rearanjare strategică a linkurilor interne. Cu ajutorul Screaming Frog, Ahrefs Audit Tools și Search Console, analizăm structura actuală a site-ului și identificăm oportunitățile de îmbunătățire. Implementăm apoi o structură de linkuri internă optimizată care facilitează accesul utilizatorilor la conținut relevant și îmbunătățește autoritatea paginilor importante. Astfel, obținem o mai bună indexare și clasare în motoarele de căutare.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.
CÂT DE IMPORTANTE (MAI) SUNT LINKURILE ÎN SEO MODERN?
În SEO modern, linkurile continuă să joace un rol crucial în determinarea autorității și chiar a relevanței unui site web. Astăzi, algoritmii de ranking Google se bazează pe mii de semnale pentru stabilirea rezultatelor la fiecare căutare. Ponderea exactă a fiecărui factor de ranking nu este cunoscută, iar consensul specialiștilor SEO este că nu Google nu folosește o singură formulă de ranking ci o întreagă varietate. Astfel rolul sau importanța backlink-urilor în campania SEO pot varia foarte mult în funcție de căutarea efectuată, domeniul de activitate, activitatea competitorilor, gradul de noutate al informațiilor etc.
Backlinkurile de la site-uri autoritare și relevante indică algoritmilor Google că site-ul tău este de încredere și oferă conținut valoros. Aceste linkuri funcționează ca „voturi de încredere”, contribuind la creșterea autorității domeniului tău. De asemenea, linkurile interne și externe ajută motoarele de căutare să descopere și să indexeze paginile site-ului tău mai eficient. O structură de linkuri bine organizată facilitează accesul crawler-elor la toate paginile relevante, asigurând o indexare completă.
În SEO modern, calitatea backlinkurilor este mult mai importantă decât cantitatea. Linkurile spammy sau de la site-uri irelevante pot aduce penalizări și pot afecta negativ clasamentele. De aceea, construirea unei strategii de link building bazată pe calitate și relevanță este esențială. La DWF folosim Ahrefs Enterprise și datele din Google Search Console pentru evaluarea calității linkurilor, realizarea analizelor pe competitori și a strategiilor de link building.
De câte linkuir noi are nevoie site-ul tău pentru o vizibilitate de top în Google? Răspunsul depinde de mulți factori, însă elementul cel mai revelator este analiza profilului de backlinks al competitorilor cu o vizibilitate bună SEO. De aici putem estima rata optimă de creștere necesară, gradul de calitate de care avem nevoie, totalul pe care îl avem de atins și distribuția linkurilor.