Arval.ro: Cum DWF a Crescut Performanța Online  printr-o Strategie SEO

Arval.ro: Cum DWF a Crescut Performanța Online printr-o Strategie SEO

Câștigător
Câștigător

Fondată în 1989 și deținută integral de BNP Paribas, Arval este un jucător global de top în leasing operațional full service pentru vehicule. Arval colaborează atât cu mari corporații internaționale, cât și cu IMM-uri, oferind soluții personalizate care optimizează mobilitatea angajaților și externalizează riscurile asociate administrării flotelor auto. Cu o prezență în 29 de țări și o echipă de peste 7.100 de angajați, Arval gestionează o flotă globală de 1,3 milioane de vehicule în leasing operațional (date din decembrie 2019).

Compania face parte din Element-Arval Global Alliance, cea mai longevivă alianță strategică din domeniul administrării flotelor, și are un portofoliu impresionant de 3 milioane de vehicule în 50 de țări. În cadrul grupului BNP Paribas, Arval aparține diviziei de Retail Banking.

Misiunea Arval este de a oferi soluții eficiente și flexibile de leasing operațional pentru companii de toate dimensiunile. Promisiunea Arval constă în livrarea constantă de produse și servicii de înaltă calitate care să răspundă optim nevoilor clienților săi.

Pentru a susține această misiune, Arval oferă o gamă diversificată de produse și servicii, precum leasingul operational pe termen lung, ideal pentru afaceri ce necesită un volum ridicat de kilometri, și leasingul pe termen mediu, care oferă flexibilitate pentru nevoi sezoniere sau perioade de proba pentru angajați.

În cadrul acestui studiu de caz, vom detalia cum am implementat o strategie SEO enterprise pentru a îmbunătăți vizibilitatea online a Arval.ro și pentru a contribui la creșterea performanței acestui lider global pe piața leasingului operațional.

Cere o propunere personalizată
soluții furnizate
Obiectivele <i>Proiectului</i>

Obiectivele Proiectului

Problema: În urma actualizării algoritmului Google “Fred”, site-ul romnets a suferit o scădere semnificativă a traficului organic. Această penalizare a afectat în principal paginile cu conținut de valoare redusă, încărcate cu reclame, care nu respectau pe deplin Regulile Google privind calitatea pentru webmasteri. Site-ul a fost penalizat pentru prioritizarea monetizării în detrimentul experienței utilizatorilor, ceea ce a dus la o scădere a vizibilității în motoarele de căutare și implicit a traficului organic. Obiectiv: Recuperarea a 25% din traficul organic pierdut pe site-ul romnets în următoarele 6 luni prin îmbunătățirea calității conținutului și optimizarea structurii site-ului. Acest lucru va fi realizat prin reducerea numărului de reclame intruzive și crearea de conținut relevant și valoros pentru utilizatori, în conformitate cu Regulile Google privind calitatea pentru webmasteri.
Cere o propunere personalizată

The Business Impact

Am produs un impact major în business prin publicarea a peste 350 de articole noi și rescrierea a 70, ceea ce a generat o creștere de 470% a traficului și o îmbunătățire de 350% a ratei de conversie YOY

Cere o propunere personalizată

350+

articole noi pe blog

70+

articole rescrise si optimizate

470%

crestere a traficului YOY

350%

crestere rata de conversie

New Process New Challenges

We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.

We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

we created a selection of regularly-updated supporting content around women’s jeans, such as The History of Dungarees and The Ultimate Denim Fit Guide. These answer common questions around the products, build topical authority and provide genuinely useful information for searchers.

Cere o propunere personalizata