Invită un prieten și economisești 100 EUR!
Invită
Data și Ora
06 Iunie 2025Trainer
Managing Director of Data Analytics DWF
Unde
27 martie 2024Managing Director of Data Analytics DWF
Preț
200 €













Ce spun Cursanții din București

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.

E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.
Pentru cine este Potrivit cursul
În ultimele luni ai reușit să-ți instalezi noua versiune de Google Analytics și ai deschis pentru prima dată rapoartele din interfața nouă, ca să vezi performanțele afacerii tale online.
Ai încercat să te familiarizezi cu noile rapoarte, ai constatat că cifrele nu coincid cu cele pe care le vezi în Universal Analytics (GA3), și cu siguranță nu ai găsit cele mai importante rapoarte pe care le analizai în fiecare dimineață, pentru a lua decizii de business.
Cursul de GA4 te va ajuta să înțelegi mai bine cum să utilizezi platforma pentru a obține informații valoroase și pentru a lua decizii mai bune și mai informate în ceea ce privește activitatea de marketing.
Proprietarii de afaceri online
Proprietarii de afaceri online
Ce probleme rezolvă Acest curs
- afli de ce numărul de sesiuni este mai mic în Google Analytics 4 decât în Universal Analytics (GA3)
- știi unde găsești rapoartele pe care le foloseai zilnic în GA3 în noua interfață
- afli cum să-ți modifici interfața de GA4, potrivit nevoilor tale, modificând rapoartele standard
- adaugi raportul custom făcut de tine la acest training în contul tău de GA4
- afli de ce noi recomandăm în acest moment folosirea Device Based pentru urmărirea aceluiași utilizator
- afli cum folosești filtrele și segmentele pe care le foloseai în GA3 (Universal Analytics)
Ce vei învăța La curs
- Cum să găsiți rapoartele echivalente din GA3 (Universal Analytics)
- Cum să vă configurați setările de bază ale contului de Google Analytics 4
La să te aștepți de la acest curs
Identificarea celor mai eficiente canale de marketing
Participanții vor învăța cum să utilizeze GA4 pentru a identifica cel mai eficient canal de marketing. Acest lucru va ajuta antreprenorul online să își concentreze resursele pe canalele care aduc cele mai bune rezultate și să reducă cheltuielile pe canalele care nu funcționează
Identificarea celor mai eficiente canale de marketing
Participanții vor învăța cum să utilizeze GA4 pentru a identifica cel mai eficient canal de marketing. Acest lucru va ajuta antreprenorul online să își concentreze resursele pe canalele care aduc cele mai bune rezultate și să reducă cheltuielile pe canalele care nu funcționează
Liviu Taloi, Managing Director of Data Analytics DWF este un profesionist cu experiență de peste 25 ani în marketing online și peste 20 de ani în ecommerce. Know-how-ul lui în tot ce ține de analiza datelor, îl poziționează ca unul dintre cei mai apreciați, credibili și cunoscuți oameni de Data Analytics & Insights din România.
Se remarcă printr-o perspectivă 360° în digital: specialist, consultant, autor, lector & senior manager. De-a lungul carierei a fondat compania de consultanță Web Audit, a fost PR Manager la eMAG și trainer regional certificat pentru programul Google Partner Academy în Google Analytics.