Site-ul ți-a fost afectat de un update Google de tip Broad Core sau a primit o penalizare manuală, iar traficul organic a scăzut? Echipa DWF folosește unelte SEO profesionale și se bazează pe ani de experiență pentru a identifica precis cauzele și pașii necesari pentru redresare.
Cere o propunere personalizatăCUM VĂ AJUTĂ SERVICIILE DWF DE RECUPERARE VIZIBILITATE SEO?
Cere o propunere personalizatăSERVICII DWF PENTRU RECUPERAREA TRAFICULUI ORGANIC DUPĂ O PENALIZARE GOOGLE
Audit impact Google Core Updates în site pe ultimii 2 ani
Vom realiza o analiză detaliată a tuturor algoritmilor Google lansați în această perioadă și vom evidenția modul în care fiecare a influențat traficul și poziționarea organică a site-ului tăi. Astfel, putem identifica în ce măsură creșterile sau scăderile de trafic organic înregistrate de site se pot corela cu update-urile Google. Este un proces esențial pentru a înțelege cum a variat ”percepția Google” cu privire la site-ul tău în ultimii 2 ani.
Recuperare SEO din penalizare manuală Google
Specialiștii DWF vor face o evaluare completă a penalizării, vor identifica problemele care au dus la sancțiune și vor formula setul detaliat de acțiuni necesare pentru rezolvarea acestora. De asemenea, evaluarea va include și analiza conformității site-ului cu standardele curente Google. Ulterior remedierii problemelor semnalate în site, DWF va documenta și va iniția procesul de apel către Google pentru retragerea penalizării aplicate.
Monitorizare 24/7 impact Google Core Updates în vizibilitatea SEO a site-ului
Serviciul include supravegherea continuă a performanței SEO, detectarea imediată (max. 7 zile de la finalizare Update) a modificărilor cauzate de actualizările algoritmilor Google și analiza detaliată a impactului asupra poziționării site-ului. Beneficiul principal constă în reacția rapidă la schimbările algoritmilor de ranking și adaptarea la noile standarde Google. Serviciul se poate activa și pentru monitorizarea SEO a competitorilor.
Audit avansat pentru identificare backlinks toxice - Penguin Update
Echipa DWF folosește instrumente SEO avansate pentru a detecta și evalua aceste linkuri, furnizează un raport detaliat cu linkurile problematice și recomandă / execută acțiuni de dezavuare prin Google Disavow Tool sau eliminare efectivă acestora. Acțiunea protejează site-ul de penalizările algoritmului Google de tip Penguin și poate conduce la îmbunătățirea vizibilității SEO prin creșterea calității profilului de backlinks existent.
Audit avansat conținut website - Google Panda Update
Serviciul implică o evaluare detaliată a calității conținutului existent în site-ul tău, pentru a identifica paginile cu probleme de canibalizare, conținut ”subțire”, duplicat sau de slabă calitate, care pot afecta negativ vizibilitatea SEO. Echipa noastră analizează fiecare pagină și va furniza un raport detaliat cu recomandări pentru îmbunătățirea calității conținutului și alinierea site-ul la cerințele algoritmilor din de tip Google Panda.
Audit special penalizare websites YMYL (domeniu medical și financiar)
Pe baza principiilor E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) din Google Rater Guidelines, revizuim conținutul și structura site-ului. Ulterior, furnizăm un raport detaliat cu recomandări pentru alinierea site-ului la standardele Google specifice pentru site-uri din domeniul medical și financiar.
Analiză impact Google Update la nivel de industrie și competitori
Realizăm o evaluare detaliată a efectelor actualizărilor Google asupra unui domeniu de activitate și a competitorilor direcți. Echipa DWF urmărește volatilitatea rezultatelor în paginile Google, identifică winners and losers după update și analizează schimbările în vizibilitatea organică. Furnizăm un raport detaliat cu insight-uri despre modul în care actualizările afectează domeniul tău de activitate, împreună cu strategii personalizate pentru a-ți menține competitivitatea.
E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.
E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.
E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.
E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.
E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.
E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.
E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.
E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.
E ca și cum ar fi cu adevărat în echipa noastra
We conducted extensive keyword research for each category designed to expand our knowledge to include search terms our competitors weren’t ranking for and what was relevant to the audience.
We created optimised on-page content and metadata designed to both enhance Google’s contextual understanding of the page’s purpose while providing useful information for users.